Khamis, 4 April 2013

nak bagitau aku dah masuk praktikal :p

ASSALAMUALAIKUM

haihhh
dah lama rasa tak hapdet
sebenarnya aku dah masuk praktikal ni
aku buat dekat company apak sedare je
dekat Ilham Jurutera Sdn Bhd
lokasi dia dekat main office Ilham Jurutera , Taman Sejati , Sungai Petani
ulang alik je dari rumah aku
naik highway masuk dari Gurun and exit dekat Sungai Petani Selatan
dekat 30 minit jugak la ulang alik
penat gilaaaaa
tapi aku praktikal time short sem
only 10 weeks
kalau budak poli, diorang kene praktikal 6 bulan
perghhhhh
aku yang baru 4 hari ponggg rasa macam bodoh bodoh je duduk dalam opis ni
aku kena joined bahagian drafting
alahhh yang lukis lukis pelan tu
pakai AutoCAD
harini dah masuk hari keempat
esok dah start cti
weheeeeee :p
ermmm
aku pun taktau sebenaqnya apa aku nak apdet
tapi rasa kesian kadang kadang bila blog bersawang
tapi aku akan try ubah background blog aku ni
hitam ni dah lama guna
so simple kan ?
ermmm
okay lah nanti staf lain kate ape lak aku asyik online
kat umah tak menggedik nak online lak
bukan ape, kat umah memang aku bajet untuk makan ngan tidoq je
bhahahaha
kbai :D


p/s : entry takde kena mengena dengan gambaq stimbot ni hokeyyyy :p




2 ulasan:

  1. Boleh juga kena-mengenakan entry dengan gambar, buat caption dah praktikal, boleh la layan stemaboat" gitu. Selamat berpraktikalan dear, enjoy it, take as much experience u can, will be very useful for later on.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe thanks akak, akak pun selamat menjaga JJ dengan jayanya, tengok JJ dah makin melasak. hehe

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...