Khamis, 28 Mac 2013

entry lepas gian

ASSALAMUALAIKUM

hah kejap je ni aku online
karang bebel panjang panjang lak
tadi cik abe belikan jus oren twister
tau tau je pebret saya ye awak 
dengan kopok dalam botol sampai 2 jenis
macam hantu raya dah 

* err hantu raya makan telur ayam kan ? memandai je aku . mungkin terlebih study tu jadi macamni :p

hahahaha
esok last payyperrr PROJECT MANAGEMENT !
yeeepeeeee !
muehehehehe
harini takde ape yang menarik sangat melainkan aku dah buat hal pepagi buta
lagi setengah jam nak masuk dewan exam, baru aku sedar aku tak bawak kalkulator, slip exam, matrix card
huihhhh ketaq mampoih wehhh !
aku kol Ikhsan tolong la bawakkan dia punya pencil case aku nak pinjam
bebel jugak la dia sal aku dah kejutkan dia dari tidoq
dengan tak mandinya beliau pun datang bawak barang barang yang aku nak pinjm tu gi dewan exam kat F2
nasib baik naik motor
masa aku gi kat dia tu banyak gak la mata memandang
first time tengok aku dengan partner aku kut !
sebelum ni jumpak kat luar kampus jek
aku dalam kawasan U kan budak baik baik
hahaha

* geli geleman gilastatus aku tu, aku la budak yang suke tak datang program program under U even wajib !

okay nak sambung study sambil sambung minum orange juice nih
esok dah nak kemas kemas barang
kang sayang lak makanan terbuang camtu jek !

semoga hari hari korang indah !
esok aku nak balik KEDAH dah
bye bye JOHOR !
muahhh :*



2 ulasan:

  1. Dah bercuti yer... selamt berKedah dear :D:D nasib baik lepas masuk daat ambik exam.. hahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...