Jumaat, 15 Mac 2013

taktau nak letak tajuk entry hapee

ASSALAMUALAIKUM

sihat ?
alhamdulillah
korang ...
pernah tak rasa down bila takleh jawab sesuatu soalan berkaitan pelajaran ?
seriously aku down sesangat sekarang
aku rasa apa yang aku belajar selama 1 semester ni macam sia sia
semua yang aku belajar takleh hadam lansung dek otak
now, tengok soalan pun rasa macam nak muntah banyak banyak woooo
kalah orang pegnen gayanyaaa enn ?
masa aku terbuang macamni jek , study tapi tak masuk
now dah hari Jumaat , esok Sabtu dah nak pi beli tiket balik Kedah
erghhhhh !
ape ape je lahhh 

# mood aku sekarang ni dengar muzik instrumental lak , jangan kutuk kalau lagu yang nombor dua tuuu bunyinyer macam lagu pengkebumian










































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...