Sabtu, 16 Mac 2013

kenapa time macam ni ?!!!

ASSALAMUALAIKUM

herm herm herm
tetiba rase down
Tuan Haji Roslan, lecturer Structure Analysis kami dah keluarkan senarai carry mark
omaigaddddd !
bulehh le, cukup makan untuk dapat sekurang kurangnya B- kalau tanpa usaha yang gigih
aku rase macam nak pitam je hari hari belajar kira kira
aku tak suka
kalau subjek membaca lagi la aku sakit otak
cer bagi subjek baca novel cinta
buleh la jugak aku jawab dengan jayanya kan ?
hehehehe
dah dah merapu je kejenye yekkk
budak kenyang makan memang camni
ape ape pun terima kasih pada #AMEERULikhsan sebab bawak saya gi makan kat Restoran Polkadot
sonok yeee kite men masak masak tadi
mentang mentang dapat BERstimbot dengan grill 
makan kalah monster awak kate kat saya yer
okay laaa 
babai :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...