Selasa, 19 Mac 2013

redha je laaaa

ASSALAMUALAIKUM

jyeahhhh !
habis dua paper
Stucture Analysis and Statistics
baki lagi empat paper 
dua dua paper nih aku rasa macam sangkut sikit
tadi pun dalam dewan exam kat F2 ,
agak kecoh jugak la suasana
sampai lecturer nak ajak debate dengan student kes soklan nombor 1 Statistics tu
ape ape je laaaaaa
yang aku pikir tadi is just aku nak balik tido !
dah 3 malam tido aku tak tenang angkara study last minute
masa study week asyik mane game, usha usha blog orang , baca novel sehari satu buku
hahahaha
membaca kena la dijadikan satu amalan even hanya membaca novel
tambah tambah pulak sekarang ni novel aku tengah melimpah ruah sebab borong guna Baucer Buku 1 Malaysia (BR1M) tu

* nipu benorrr melimpah ruah, 9 buah je kut :p

hah, sampai sini dulu harini, ade pape nanti aku hapdet lagi :)
babai




# sumber EHSAN pakcik GOOGLE



2 ulasan:

  1. knock knock.. finally sampai jugak ke sini ;);) hehhee study last minute pun takper yunk, dari tak study langsung.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulaaa kak oii, byk sgt menggoda waktu study week aritu, sabo je laa. hahaha

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...