Selasa, 26 Mac 2013

sugar glider disebutnyer monster glider

ASSALAMUALAIKUM

tadi petang pas Ikhsan aka cik abe ajar bawak keta before test JPJ esok
maka aku , Ikhsan and Zul aka kawan cik abe telah pergi ke Bandar Batu Pahat untuk menukar tiket bas balik Alor Setar incik Ikhsan
dalam keta tu tetiba Zul cerita sal sedara dia bela hewan yang macam hamster tu
pastu tetiba je dengan semangat waja si Ikhsan cakap 

" OOOO, monster glider tu ea? " 

hahahahahahahahaha
aku dengan Zul gelak sakan ler kan 
ade ke hewan SUGAR GLIDER disebutnyer MONSTER GLIDER
korang buleh bayang tak betapa konfidennya Ikhsan sebut masa tu sambil mata fokus drive ?
sumpah lawak
pastu Ikhsan mula la salahkan aku

" ni semua awak la punya pasal, asyik cerita sal blog Monster Glider kat orang "
" sebenarnya Zul, dia ni suka benor baca blog tu, pastu suruh orang lain baca sama "

ehhh ! apehal aku lak kene ?
panggg sedaih baru tauuu !
dia pun suka baca tapi dia letak nama aku je , lelaki ni memang payah nak mengaku kut kan ?



sebenarnya nak sebut menatang atas ni la


tapi monster glider yang disebutnyer
ini la watak monster glider yang sebetulnya
Jelita Jaquelina
* maap kak Nastyna, pinjam gambar anak akak kejap , 


Sugar glider ni katenye hewan yang bersih sikit la dari hamster
hamster ni kencingnyer Ya Allah, pening kepala aku bila bau
pastu sugar glider ni katenyer lagi, letak baju kita yang dah berpeluh tu dekat dekat sangkar dia
seminggu dua kemudian dia akan mula jinak dengan tuannye
haaaa , begitu la ceritanya yang disembangkan dalam kereta tadi

# BTW dua dua comel hokeyyy !

p/s : aku rasa aku dah sebar wabak virus moster glider kat orang lain, miahaha, tapi serius kelakar perangai budak kecik ni



2 ulasan:

  1. Hahahahaa sakit perut akak gelak. Dah si monster jadi sebahagian dari pet jugak. tapi memang lebih kurang jer dorang ni pun, nama monster glider ni pun disebabkan sugar glider tu jugak sebenarnya. hadoi la...virus virus.

    BalasPadam
  2. hahaha nampaknya macam tu lah akak. ramai yang stalk JJ dlm diam ni. femes sangat :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...