Selasa, 30 April 2013

my precious experience

ASSALAMUALAIKUM

hehehe
sudah lama yerrr menghilang
dasar pemalas ini budak mau menghapdet dia punya blog
sebenarnya taktau nak tulis apa
nak share karang takut ada yang bosan atau mual nak baca enn ?
apa apa pun hari ni aku nak share entry yang lapuk la kot bagi aku
minggu lepas aku and dua orang lagi budak praktikal kat dalam company ni kene pi site dekat Kubur Panjang, Pendang
projek under SADA, buat tangki bekalan air
* kalau silap BM aku harap maap yeahh
okay ni nak tunjuk sikit gambar aku masa pi site





 * oyeahhhh, ni sepupu mama aku merangkap mak lang aku. tapi aku panggil mumu je
* ni namanya cube test :)


* gigih naih sampai tingkat tujuh, perrrrrhhhh kurus la aku camnih


* keadaan dalam bangunan tangki  

* lori siput ni siap sedia nak muntahkan simen beliau 



* bakal engineer muda yang gemuk, seriously semenjak duduk rumah ni badan aku dah otw nak jadi Hulk Hogan


* tengah masukkan simen dalam reinforcement 

* ni abang Myanmar korang tengah buat proses memadatkan simen untuk mengurangkan nisbah lompang dalam simen menggunakan mesin vibrator





* ni la pemandangan Gunung Jerai dari Pendang

okay ni jer yang dapat aku share
pengalaman yang agak berharga bagi aku yang merupakan seorang yang hyperphobia , alhamdulillah aku dapat atasi
oh yaa, esok HARI BURUH , selamat bercuti bagi yang bekerja 
pestime aku rasa bermakna cuti hari buruh ni
sampai sini je kut entry tentang ni
babai :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...