Jumaat, 12 Julai 2013

salam RAMADHAN

ASSALAMUALAIKUM

hai...
sorry lama tak hapdet
tapi rasanya bukan ada readers sangat pun belog ni
niwayyy
tak terlambat lagi untuk aku ucapkan

' SALAM RAMADHAN '

pejam celik pejam celik dah masuk bulan puasa
sorry lah busy sikit sebab sekarang ni dah join mak long aku lepas seminggu habis praktikal
sesaja luangkan masa yang banyak tak terhingga ni dengan menolong beliau menjalankan bisnes kuih raya
dalam erti kata lain,
sekarang ni aku tolong mak long aku buat kuih raya la
sangat sangat busy sebab tempahan banyak yang amat
mak long aku pun kira dah otai bab menjual kuih ni
biasalah, orang lama
buat masa sekarang kitorang busy siapkan tempahan yang kitorang akan letak dekat pasaraya
ya Allah, lenguh sesangat badan aku sebab menghadap kuih saja dari pukul 8 pagi sampai pukul 4 petang
malam aku tak join sebab aku tengah nak abiskan kerja mengecat dekat ruang tamu rumah aku tu
yelah, bosan tengok warna cat dinding yang lama
last cat masa tahun 2007 kut kalau tak silap

ermmmm, apa lagi ekhhh nak hapdet??
rasanya otak aku ni dah tepu dengan kuih sampai tak dapat nak berfikir
kbye
see you guys next entry :*


1 ulasan:

  1. Salam Syawal dear... bagus la rajin tolong uat kueh raya, nnt u jadi apprentice.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...