Ahad, 19 Mei 2013

aku terlepas bas lah !

Assalamualaikum

bende ni dah lama
aku je yang baru tau
al-maklumlah
bila ada notification kat FB yang di'post' oleh group yang berkenaan
semua aku ignore
tapi hari ni ada sesuatu yang membuatkan aku GEMBIRA mungkin
tapi pada masa yang sama sedih jugak
cer tengok nih

|
|
|
v


aku gembira sebab :
 - hati aku kosong untuk stay kat Batu Pahat
- cuti seragam dengan budak degree dan secara tak lansung aku dengan dia jadi senang hati sebab cuti sama
- sempat lah aku nak rehatkan otak, minda apa semua selepas berhempas pulas buat report untuk praktikal ni

aku tak gembira sebab :
aku terpaksa balik Batu Pahat untuk repeat aku punyer lesen kereta sebab haritu aku terkandas dekat bukit and memang macam *$%#^ sebab lebur duit nak bayar kat JPJ dan jugak lebur duit untuk aku berulang alik BP - AS ( ingat dekat ke wehhh! 9 jam gak tu dalam bas macam orang bodoh )

# ape ape aje larhhhh !


6 ulasan:

  1. hohohoo gembira dan sedih. ala... lekat kat bukit ker yang, hopefully next round lulus memandu dengan cemerlang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha, aminnn, harap nanti bukit tu dah tak jd penghalang

      Padam
  2. selamat bercuti ya....hihihi...
    btw semoga urusan lesen tu cepat2 settle nanti..amin...

    www.jaakechik.com

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...